..pencetusan minda terdampar dalam ruang teknologi penuh infiniti..

Tuesday, April 26, 2011

..wahai RM50...di mana awak...

pagi ini masih cerita lagi,
bukannya mimpi malam tadi,
tapi sungguh ini realiti,
baru terdengar sebentar tadi..


       pagi ni..aku nak cerita tentang wang bernilai RM50..(materialistik la hang ni..pagi2 cita sal duit pasai pa tah..??!)..bagi anda..adakah RM50 itu sgt bernilai??(awat hang tanya la gu tu..?senget dah??)..
       bukan nak minta simpati kat anda..sbb aku bukan nak cerita tentang kehilangan duit aku...sikit pun tiada nawaitu nak minta anda derma..tapi kisah sekeping RM50...
       aku sgt teruja tentang cerita yang baru aku dgr ttg RM50 ni..(hang ni sampai bila nak berkias ja tah??..tampaq sat gi..)...ini adalah kisah SATU PENCARIAN...
       ada seorang lelaki ni..dia nak bertunang..atas permintaan bakal tunangnye tu..(maybe..)..dia kena cari sekeping RM50,di mana apabila nombor sirinya dicampur,akan dapat jumlah 50..dia kata..siapa ada,dia nak beli dgn harga RM DUA RIBU TUNAI~....dia nak tunang ni...
       kepada anda semua,silalah cek kepingan2 RM50 anda..(byk le sgt duit...)..mgkin anda bole membantu...??(tu pun kalau sempat....--.--')..


SEKIAN, 
 

 

0 bla bla bla..: