..pencetusan minda terdampar dalam ruang teknologi penuh infiniti..

Sunday, April 24, 2011

..e'eh,baiknye dia..baik lg sang pencerita..err..mgkin..--.--'

aku dia kita kami ini,
masing2 ada blog sendiri,
tp bukan semuanya berseni,
biar sempoi asal kita hepi,
hey namanya seorang lelaki,
itulah dia syamim asri..
orangnye mmg baik hati,
bukannya saja nak memuji,
tp realiti bkn mimpi..


jejaka ni baik rupenye..baru perasan..(saje buat2 tak tau je..--.--')
kawan2,bole lah berkenalan dgn dy ye..(takde keje promote weyh~ ..)


okey,bukan nak cerita ttg budak baik ni...
aku nak cerita apa aku dah buat mlm tadi sampai lewat mlm..
 (lewatlah jugak..kul 4 pagi..--.--')


aku ada seorang kawan bernama KUWEH BIN KANG..
mlm tadi dia ada masalah...
teman perempuan dia hancurkn hati dia..(frust nonggeng le ni..--.--') 
mule2 aku saja la hantar SMS..
ucap selamat mlm..
tibe2!!!


err...aku pelik ngn ayt dia..
da lame aku bace ulang2..(gile....--.--')
oh..baru aku faham...
dia sedang menangis..
jadi,aku pun pujuk2 la dia...
ape maknenye kawan kalau kita tak tolong..
betul tak???..(betul3..)
haa..jadi,lepas beberapa minit..dia tak reply..
lame aku tggu..
pengsan ke ape pulak...
tak ke naya..
aku tggu jugak...


lamenye...(tak larat nak tggu..--.--')
aku pun terus calling2 dia..
bla bla bla...
baru aku tau ape masalah sebenarnye..
    

ish...ish...ish...sadisnye...
ape2 pun,aku telah berjaya buat dia lega~
yaho0o!!!(bangge nak mampus...--.--)


heheeee~ 

0 bla bla bla..: