..pencetusan minda terdampar dalam ruang teknologi penuh infiniti..

Tuesday, April 26, 2011

..sahabat selamanya....


pernah dgr lagu ni??(ade la jgk...yg dpn2 je..--.--')
kalau tak pernah,silalah dgr..
aku tujukan untuk kawan2 aku..tadika islam..sekolah rendah..
sekolah KAFA..sekolah menengah..kem plkn..
sekolah memandu..(err..ni pun masuk ke??boh pi laa..)

cakap ttg sahabat..aku sayang sgt2 dgn mereka..
(feeling pulak dahhhh~~~~)
bayangkan hidup anda tanpa sahabat..
sunyi tak??sunyi tak??(sunyi la sgt..aku boleh ckp ngn kucing la weyh...)
jadi,betapa pentingnya sahabat dalam hidup kita..
tak kira la rupe bentuk dia mcm mane..habitat dia mcm mane..
tak kira la org asli ke,org negro ke,org cina ke,org india ke,org utan ke..(huh??..)
dan tak kisah juge kalau sahabat anda seorang buku..
(seorang??..)..err...
mereka pernah menyarankan kita utk jadikan sebuah buku 
sebagai sahabat..(tarak mau la,..buku ada ulat...*ULAT BUKU*..--.--')
jika tak mahu..boleh berkawan dgn seorang kucing??
(excuse me..'seorang' kucing??..perli aku ke ha???..)
aku cakap benda benar je...
"huh??ade org panggil aku??"

dengan siapa pun anda berkawan..hargailah mereka..
sbb mereka byk mmberi memori yg cukup indah..(family aku pun...)

konklusi,marilah bersahabat...
(tu je hang nak cita??..pa hang merepek tah..!!) 
 
lima org..mane gempak..
kena ramai lagi.....
macam ni..!!!
(ni senam robik pa..??) 
e'ewahh..ewahh..hahahaha~
  
aaargghhh~~ape aku buat ni... 

0 bla bla bla..: