..pencetusan minda terdampar dalam ruang teknologi penuh infiniti..

Monday, April 25, 2011

..oh hujan..

hujan..
saya sayang awak..
awak tahu kan?setiap kali awak buat terjunan dari langit..
saya lihat awak sambil tersenyum..
sebab saya sayang awak..
awak pandai cuit hati saya..aww..
awak nampak sweet sangat bila bersama angin..
sejuk hati saya lihat awak..
kadang2,awak tunjukkn kehebatan awak..
sebijik macam ribut,
saya tak suka awak bermegah2 macam tu..
awak akan sakitkan hati saya,
dan kawan2 yang lain..
awak tenggelamkan saya dan mereka,
tanpa belas kasihan..
itu ke diri awak yg saya kenal?
tak mungkin.. 
tapi,bila awak rendah diri,
awak kelihatan macam salji..
kan lebih elok macam tu..
pada suatu ketika,
 awak outstation,semua kawan2 saya risaukan awak..
termasuklah saya yg rindukan awak..
sehinggakan MOKHGOBJA..(*is it correct?)
memanggil awak..
saya bukan macam tu..
saya hanya mampu menunggu awak dgn penuh kesabaran..
hujan..
awak menenangkan hati saya kala saya kesedihan..
awak juga..
seringkali mmberi tekanan..
saat awak terjun secara drastik!
saat itulah internet rumah jadi perlahan..
terasa hati membara..
disebabkan saya sayangkan awak..
saya ketepikan api kemarahan itu..
saya tetap dengar apa yg awak nyanyikan..
hanya kerana awak..
hujan..

isk..isk..terharu..
(he'eleee..aku ckp sal hujan,apsal awan pulak terase??..--.--')  

0 bla bla bla..: