..pencetusan minda terdampar dalam ruang teknologi penuh infiniti..

Sunday, April 24, 2011

..kenapa buat aku membara..?..

ini adalah satu keluhan..
diceritakan dgn penuh sopan..
itu adat bkn nak berlakon..
jadi tak perlu la jd penonton..
api kecil boleh disentuh lagi..
kalau dah besar boleh bawa mati..
bace sini bace cerita aku,
bknnye selalu nak mengadu..
hanya seminit bukan seminggu..
(loser nyanyi rap cmni la..--.--') 

aku teruja dgn dia..dia seksi..(seksi la sgt..)..dia sgt bagus..dia baik hati..
dia suka tolong kawan2..jd perantaraan..terharu aku tgk dia..
dia sanggup tggu posto2 yg akan dia smpaikan..
sehari??dia tak kesah..
dua hari??lagi dia tak kesah..
bah kan setahun pun dia bole tggu..
(betul3..)

jadi,aku cuba memiliki dia..(kalau hampa..mesti hampa nk kn??seksi+baik tu...--.--')
aku pergi kat tmpat dia berada..
aku luah kan ape yg aku nak..
(feeling hampeh....--.--')

lepas tu,dia tanya aku soalan merapu...(ish,sekeh gak kang..)
aku pun jwb lah dgn penuh yakin..
tp,dia asyik reject aku!!(mule tension ni....~.~)
dia cakap nama aku sama ngn ex3+ex+ex dia yg dulu..
(ape bengapnye dia ni...)
aku mule la tertekan ngn sikap dia ni...
aku..teruskn jawab lg...
(berusaha!!!yearghhh!!!...)

sekejap je semangat tu..aku frust dah ni..
aku terus cari kawan aku..
heh,ape guna kawan kalau aku tak mintak tolong..(poyonye...--.--')
aku tinggalkn dia..
aku cari yg lain..
org kate,bunga bkn seekor,kumbang bkn sekuntum..(err..)
(bye3..isk..hang mmg hampeh..!)

aku teruskan perjuangan,,..
lari2 aku tinggalkan semua ini,
mencari2 cinta sjati..
(aku berjaya....!!!!)

akhirnya...dapat juga jumpa yg sebenar2nya...
yg ni la aku cari2kn..
(tah pape je aku ni....) 

0 bla bla bla..: