..pencetusan minda terdampar dalam ruang teknologi penuh infiniti..

Tuesday, April 26, 2011

..peliknye..

satu panggilan yang mengejutkan aku...sape la pulak tepon aku ni...
emm..................aaarggghhh!!!!!!
(terkejut la sgt...)

"hello,assalamualaikum.."

"waalaikumsalam.."

"ini Nur Insyirah Binti Rosnin ke...?"

"ye saya...(awat skema sgt tah..)"

"saya *bla3*,,(tak ingat nama dia..)..ingin menjemput Insyirah 
ke pemilihan pelajar dan sesi temuduga untuk TOP 5 IPTA,UK:
Fast Track Degree(Hons) Program drpd Universiti of East London,UK/
Conventry University,UK.."

"err...okey...(tak faham  ku baq hang,laju nak mampus dia ckp..)"

"result Insyirah macam mane ye hari tu?.."

"aa..*sensored...*.."

"okey,berdasarkan result Insyirah,Insyirah layak untuk pergi dan
teruskan pelajaran..(mmg le....)."

"ya...then..?"

"Insyirah amik aliran sains tulen ke?"

"nope..saya sains teknikal.."

"oh i see..Insyirah amik LK la ye.."

"yep.."

"Insyirah amik machine ke,elektrik atau ape..?"

"saya amik Engineering Technology.."

"okey..Insyirah ade mintak U mane2 tak sblm ni..?"

"oh..ari tu saya ada g interview kat uitm..utk senibina landskap.."

"Insyirah minat architecture la ni.."

"ha'ah..(so what..??)"

bla..bla...bla...blaa....(shortcut~)

"jadi,kalau Insyirah ada kesempatan..Insyirah boleh la dtg ke de Garden Tea Hotel,Butterworth,
mlm ni..8.15...Insyirah rase bole dtg?

"er...(apsal mlm2 pun ade gini.?)..tak tahu lah.."

"tak tahu ye..(kerek je...)..
kalau Insyirah boleh datang,silalah maklumkan pada kami..
di *sensored...*.."

"okey..."

"terima kasih..assalamualaikum.."

"ye3..waalaikumsalam.."

ape yg dia ckp tadi eh...?tak faham...
(laju siot dia cakap sampai habis hujung nafas..perghhh!!!)  

biar je la..em..em..em.....

pasti ke benda ni..aku cam tak percaya..ish...
mane tau aku kena culik ke..

aaarrr~takmau!takmau!..

kena langgar lari ke..(ade kaitan ke..?hang gila pa..?)

adehhh~!!

(juai hang jadi badut kot..??)
ape merepek ni...emmm...

 hohohooolaa..

ish..!!aku takmau pi...!!!aaarrggghhhhh!!!!!!
aku rela duk sini je..bersama keluarga..insan tersayang..kawan2..
buat ape nak g oversea..??
(takde makne bg hang kan..?)
aku rela tersiksa kat U tempatan..
walaupun tak seberapa..
ulang aktiviti..test..portfolio..atau ape je..
aku tak kisah..!(semangat sgt.....ceh..)

huhhh....

tu je laaaaaa....*tibe2 takde feeling..*  

0 bla bla bla..: