..pencetusan minda terdampar dalam ruang teknologi penuh infiniti..

Saturday, May 7, 2011

..satu langkah penuh keazaman..


okey..
ini cerita cita2 aku..
 pilihan pertama aku..
dalam borang UPU tu..
rahsia.. 
aku ade pergi interview utk bidang ni..
16 April 2011
di UiTM Permatang Pauh
mula2,aku ingat tak dapat..
sebab,penemuduga tu tye aku,
"ape pilihan kedua awk??"
lepas dia ckp tu,
aku tak yakin sgt aku dpt..
yg paling aku ingat soalan dia..
"ape erti melukis bg awk?"
dgn sempoinye aku jwb..
"lukis adalah hidup sy,."
mmg sempoi..
dah itu aku punye motto merapu aku..
sukahati aku la kn..
dan dia sgt terkejut dgn jwpn ringkas aku tu..
itu lah pengalaman aku kena interview..
jadi..
aku pun tunggulah..
dgn penuh kesabaran..
jiwa mula kencang..
dgn gelora yg datang..
gelisah bukan kepalang..
otak bergoncang..
mencari semangat yg hilang.. 
hati tak senang..
menanti saat riang..
makan tak kenyang,
tido tak lekang..
mandi berkubang..
muka sekupang..
macam nak mkn pelempang..
hehhh!!
bila byk fikir sgt ttg ni..
ia bertukar menjadi mimpi.. 
membuatkan aku tercari-cari..
adakah ilusi atau realiti..
aku memohon kpd Illahi..
agar ia sesuatu yg pasti..
terus menanti mlm ke pagi..
akhirnya muncul hari ini..!!






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




SURAT
TAWARAN Bahagian Pengambilan Pelajar
Universiti Teknologi MARA
40450, Shah Alam Selangor
Tel: (603)5544 3164 Faks: (603) 5544 3170
Mengubah Destini Anak Bangsa



NUR INSYIRAH BINTI ROSNIN
6
TAMAN RELAU INDAH
14200, SUNGAI BAKAP
 Pulau Pinang No Pelajar: xxxxxxxxxx

 No Kad Pengenalan: 93020510xxxx


Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program: (AP118) Sepenuh Masa
DIPLOMA SENI BINA LANDSKAP
FAKULTI SENIBINA PERANCANGAN DAN UKUR


Kampus: A - UiTM Kampus Seri Iskandar Semester: Semester 1 2011/2012



Sila datang mendaftar di tempat yang ditetapkan.

Tempat: UITM KAMPUS SRI ISKANDAR
BANDAR SRI ISKANDAR, 32600 BOTA, PERAK


Tarikh: 22/5/2011 Masa: 8:30AM - 4:30PM



Kemudahan dan Bayaran

Yuran pengajian satu semester: SILA RUJUK BIL BAYARAN

Kemudahan kolej kediaman : DISEDIAKAN




PENTING
1. Program dan kampus yang ditawarkan adalah MUKTAMAD. Sebarang permohonan pertukaran tidak dibenarkan.
2. Sila bawa sijil-sijil asal dan salinan SEMASA MENDAFTAR. [Senarai Semakan & Borang-borang Pelajar Baru]
3. Anda dikehendaki membuat pengesahan penerimaan / penolakan tawaran dengan segera dalam tempoh yang ditetapkan melalui laman web di http://istudent.uitm.edu.my/intake .
4. Calon hanya diterima sebagai pelajar UiTM setelah datang mendaftar, membayar yuran pengajian serta memenuhi syarat kemasukan yang ditetapkan oleh UiTM.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



can u see dat????
UNBELIEEEVEABLEEE!!!!
(eh,speaking pulak..)
anda nampak tu????
TAK PERCAYALAH!!!!
hahahaa~
inilah cita2 aku..
inilah bidang tu..
inilah yg aku impikan selalu.. 
inilah yg aku usahakan dulu..
akhirnyaaa..!!!
dgn peluang yg aku dapat..
aku melangkah penuh semangat..
mendakap ilmu yg padat..
tabah menelan segala hakikat..
harus aku selalu beringat..
jgn senang nak terpikat..
padah diri masuk ke pukat..


dah3..
ini saja aku nak cerita buat masa ni..
nanti lagi banyak aku cerita..
lagi merapu..
aku cuma nak beritahu..
sang pencerita akan sambung belajar..
wee~
oleh itu..
blog ini mungkin akan tergendala..
dan akan aktif..
ikut masa2 tertentu saja..


sekian..