..pencetusan minda terdampar dalam ruang teknologi penuh infiniti..

Monday, May 2, 2011

..bintang laksana mestika gamat..

bintang..
siapa awak sebenarnya.?
awak seringkali hadir..
saat saya berduka..
awak hiburkan saya dengan kerlipan jiwa.. 
indahnya cinta..
walaupun malap sinarnya,,
awak tetap berusaha membebaskan rasa..
hingga tersumpah,
ibarat pungguk rindukan bulan..
kadangkala awak sgt menghampakan..
bila hati tertusuk rindu..
kesedihan tidak berlagu..
fikiran semakin merapu..
jiwa nan bercelaru.. 
terasa ingin beradu..
teringat kasih yg syahdu..
 saat itulah!!
dan saat itulah...
awak hilang..
meninggalkan seribu satu tanda tanya..
ke manakah rindu awak??
di manakah kasih awak??
hilangkah cinta awak??
saban hari saya menunggu..
sedang awan bergembira..
jantung ini tertikam sedalamnya..
awak masih tiada..
sekali lagi...
awak hadir kembali..
mengubati luka lara..
setelah lama saya menanti..
terasa degup kencang semula..
begitulah kasih awak..
begitu jugalah rindu awak..
bersatu menjadi cinta..
namun,
kehadiran awak..
tak mampu diduga..
terkadang ada..
terkadang tiada..
sehinggalah hujung nyawa..



hmm...huh...


 -----------------ZzZzZz------------------
ape aku merapu ni.... 

0 bla bla bla..: