..pencetusan minda terdampar dalam ruang teknologi penuh infiniti..

Friday, October 7, 2011

coretan rindu di ruang kalbu..

dah lame tak jenguk umah aku ni..
SAWANG..!!! 

rilex sudaa...

sebabkan aku da lame sgt tak jenguk..
maka byklah kisah2 yg terlukis..
dalam hidup aku ni..

korang knal tak ape tu cloud 9??
cloud..
nine..
awan sembilan..?
awan nano..?
bukan3...
yang coklat liat2 tu..
bole tercabut gigi palsu kalau mkn..
takdelah liat sgtkn..
chewy2 saje..

ape yg istimewa sgt coklat tu..??
bagi korang..aku taktau lah..
tp bg aku..coklat tu bahagiakan aku..
dgn coklat ni lah,aku bertemu dia..
DIA..??
ye dia..
dia yang menjadi teman hidup aku..
dulu kini dan selamanya..
cewaahhh..jiwang pulak..

dengan adenye dia..
hidup aku berubah..
yearghhh~!!

peribadinye cukup menyentuh jiwa raga aku..
mak aih..luruh jantung aku..
tiap kali dia pujuk aku..
maklumlah..
aku tak reti pujuk dia..

alahai...~!

takpe..
orang kate biarlah ade bezanyekan..
barulah saling melengkapi..
tapi takdelah keseluruhan kan...
silap2 aku ganas..
dia pulak lembut..

takmau3...!!!

adoi...mimpi ngeri tu..

aku ni dari elemen api..
perasan avatar lah kan..

hihihihihihiiii~

aku bukan merapu..
aku cume TERbace artikel ni..
dan TERpercaya pulak..
lalu aku TERmerapu kat sini..
begini ceritenye...
 
~~Kenali Wanita~~

 a) Tanah - anak pertama, kelima, kesembilan.
 b) Air - kedua, keenam, kesepuluh
 c) Api - ketiga, ketujuh, kesebelas
 ... d) Angin- keempat, kelapan, keduabelas

 WANITA BERUNSUR TANAH
 1) Merendah diri,serta hormat dan patuh, setia serta
 rela berkorban.
 2) Tidak cerewet, tidak meninggi diri, tidak
 sombong dan bukan seorang pemarah.
 3) Tenang diri, aman, dan memberi sokongan.
 4) Tidak suka membantah atau membangkang
 5) Berwatak manis, lemah lembut, bersih dan
 sentiasa menjaga kecantikan.

 WANITA BERUNSUR AIR
 1) Menghidupkan hati pasangan dan pemberi
 semangat.
 2) Mengambil berat
 3) Hatinya bersih dan boleh membahagiakan
 pasangan
 4) Menenangkan pasangan.
 5) Sangat romantis
 6) Mudah menangis

 WANITA BERUNSUR API
 1) Cintanya sentiasa hangat dan memberahikan
 2) Cergas, cepat dlm gerak geri dan tangkas
 menguruskan rumah tangga.
 3) Penasihat yang baik
 4) Pandai dan cekap mengurus rumahtangga
 5) Pandai menghias diri agar kelihatan cantik selalu
 6) Berwaspada selalu

 WANITA BERUNSUR ANGIN
 1) Lemah lembut dan menenangkan
 2) Pandai bermain kata dan memujuk rayu
 3) Sopan santun dan berbudi pekerti mulia
 4) Bijak mewujudkan suasana selesa.
 5) Hati yang cepat berubah ubah

sumenye cite ttg positif kan..
yg negatif korg sendiri lah tau...
an an an..

jadi..
nak diceritakan,.
aku ni panas baran..
style aku..
AKU TAK KACAU KAU,KAU JANGAN KACAU AKU..

mak aih..kacau2 dodol pulak..
biaselah kan..

jadi kat sini..
aku amik kesempatan..
untuk ucapkan..
TERIMA KASIH
(ucapan ape pulak dah...)



kenapa..?
sbb dia je..
yg mampu sedarkan aku.
supaya jgn perasan jd avatar elemen api..

mengamuklah...

vandalisme..

serabut tak tentu hala la...

takde dah sume tu..
(mungkin..)

aku akan ingat smpai bile2..
mcm mane dia tenangkan aku..
dia bebel2 kat aku..
(aku mmg tak suke kne bebel)
aku bole terime bebelan dia..

aku bersyukur aku bertemu dia..






adoi..
aku buntu...



satu je bnde aku nak perkatakan kat sini...


I LOVE YOU 

4 bla bla bla..:

bunga. said...

sweetnyer awak ;)
ekekeke.

hahahaha

♥♠shynnxary♠♥ said...

eh malu lah...

bunga. said...

takyah na malu nan ak la..... :P

♥♠shynnxary♠♥ said...

saje lah malu . . sayang ni... :DD